7 Aralık 2012 Cuma

Ahmet Ümit - Aşk Köpekliktir

Aşk köpekliktir
Öyledir ki; hepimiz galiba sürekli aşkı öven kitapları yıllarca elimizden aldık. Farklı bir şeyler denemek için Ahmet Ümit'in bu kitabı gerçekten harika bir eser. Kitap içerisinde yer alan 10 farklı konudan ibaret. Bu 10 hikaye de aşkın görünün yüzünün dışarısına bir yerlere çıkmayı hedeflemiş Ahmet Ümit ve Aşk Köpekliktir demiş.

 Dili o kadar sade ve akışkan ki ve hatta o kadar da samimi ki sanki karşımda kırk yıllık dostum geçmişte bana bu hikayeleri anlatıyor zannettim.Kitap elinize alınca yapışıp kalan düşmeyen cinslerden bir tanesidir. Yani kitabı elime aldığımda sayfa 1'i okuyordum gece sonunda bir baktım ki sayfa 325'i yani son sayfasını okuyorum. Hikayelere o kadar güzel değinmiş ve zeki bir pencereden yaklaşmış ki Ahmet Ümit, "ya bu aşk ne illetmiş arkadaş !" deyip başlıyor insan düşünmeye.

 Yine de, insanları gerçekçiliğe iten hikayeler olduğuna inanıyorum çoğunun. Yani Aşk belki Köpeklik olmasa da Eşeklik felan olabilir dedim kitabı bitirince. Kitabı Evrest Yayınları aracılığı ile satın alabilirsiniz. Bu kitabı bitirince Ahmet Ümit'in diğer kitaplarına da bakmak isteyeceğinizi düşünüyorum. Neden mi ? Bende öyle oldu ve hemen başka bir Ahmet Ümit kitabı olan Bab-ı Esrar'ı satın aldım. Aynı duyguyu sizinde yaşamanız dileğimle keyifli okumalar.