13 Aralık 2012 Perşembe

Altın Alma Apple Al !


Popüler olan her zaman değerlidir. Sistemsel özellikleri düşükte olsa bu teknoloji günümüzün hep gerçeği olarak kaldı ve yıllar boyunca da değişime uğramadı. Konumuz Apple olduğun elbette sistemsel özelliklerinin düşük olması pek mümkün değildir. Uzun süredir Pazar fiyatı düşmeyen tek cihaz gerçekten Apple hatta öyle ki Apple cihazların 2.El piyasası bile gün geçtikçe artış gösteriyor ve bir türlü düşmek bilmiyor. Böylesi durumda öyle zannediyorum ki Apple cihazlar artık altından daha değerli birer yatırım aracıdır.

 Kısa süre önce kenara atmış olduğum ufak bir birikimimin 200TL olduğunu gördüm sonra bu birikimi bir Apple cihaz alarak değerlendirmek ve test etmek istedim. Sonuç gerçek şaşırtıcı oldu. Apple 2.El piyasasına göz attığımda bu elimde ki birikim ile alabileceğim en iyi cihazın pazarlık ve uygu fırsatı değerlendirerek bir Apple İpod 4.Nesil 8GB olduğunu gördüm.

 Öyle de yaptım cihazı internet aracılığı ile 200TL gibi bir rakama aldım gerçekten cebimde 200TL ye böyle büyük bir teknolojinin ve zarafetin taşınması insana sanki uzay teknolojisi kullanıyormuşçasına bir his veriyor. Gel gelelim amacından fala sapmaması için cihazı 300TL ye satışa çıkarttım. Cihazın ilanı onaylandıktan sonra ki bu saat sabah 8 sularına denek geliyor. Öğlen 2 ye kadar tam 8 kişi benimle irtibata geçti. Ufakta olsa bir pazarlık payı bırakmam istemedim ve acaba tam olarak ne kadar kar edeceğimi öğrenmek istedim.

Sonuç olarak; Cihazı öğlen saat 2,30’da 300TL fiyatından sattım. Gerçekten muazzam bir kar bu. Bir cihazı alıyorsunuz ve sadece 1 hafta sonra 2/1 kar ile satışa sunuyorsunuz ve o cihaz için bir çok alıcı kuyruğa giriyor. Eğer ki küçük birikimleriniz var ve birazda E-ticaret üzerine yatkınlığınız varsa, Altın yapacağınız parayı Apple cihaz ile değerlendirmeye mutlaka düşünmeniz gerekiyor.