6 Aralık 2012 Perşembe

iPod Touch 4.Nesil incelemesi


Apple’ın kesinlikle en ince cihazı ve cebinizde uzay teknolojisini ucuz yoldan hissetmenin tek yolu sanırım Apple’ın iPod cihazı ile mümkün görünüyor.
  iPod Eğer gerçekten ben müzik dinlemek istiyorum ve bunun için bir cihaz satın almak istiyorum diyorsanız alabileceğiniz en kaliteli müzik çalarlardan birtanesidir. Bunun yanı sıra da ayrıca İOS işletim sistemine ve bu işletim sisteminin size sağladığı kaliteli ve sınırsız dünyası demek. Cihazın bugünlerde piyasayı iPod5’in çıkması ile azda olsa düşüş yakaladı, tabi eğer ticaret konusunda pek bir üstünlüğününz yoksa bu düşüş sizin içinde geçerli olmayabilir. iPod şuana kadar kullandığım kesinlikle en zarif cihazdır. Cebimde varlığı ve yokluğundan bazen kendimi öyle bihaber hissediyorum ki ya evde unuttum yada çaldırdım gibi bir duyguya kapılıyorum.

 Kitap maliyetini düşürmek istiyen kitap okuyucularına kesinlikle önerilir. Öyleki bütün dev bir kütüphaneyi cebinizde taşıyorsunuz ve diledğiniz her yerde size kitap okuma fırsatı veriyor. Tabi bunun yanı sıra sunmuş Oolduğu Wifi özelliği daha da bir balıdır kaymağıdır. Oyun oynamak içinde oldukça kaliteli bir cihaz ki tüm App uygulamalırını çalıştırabiliyorsunuz. Bununda yanında iPod size bir çok navigasyon özelliği ve harita özelliği gibi özellikleri de sunuyor. Tek dez avantajı oyun ve uygulamalarda şarjı biraz fazla harcıyor. Tabi eğer müzik dinleyerek değerlendireceğim genelde diyorsanız, Şarja takmadan 3 gün boyunca kesintisiz ve oldukça kaliteli müzik dinleyebiliyorsunuz.

 Apple iPod 5. Nesil’in çıkması ile birlikte fiyatlarda düşüş olduğu ortada ve eğer karlı fırsatları yakalayabilirseniz oldukça şanslı olabilirsiniz.