20 Kasım 2012 Salı

Yatmadan Önce yüz Fırça Darbesi (Kitap)

yatmadan önce yüz fırça darbesi - Melissa P.
Görünen o ki bu kitaba ait sadece bir iki değil bir çok basımı bulunuyor, her girdiğim dükkanda bu kitaba baktığımda kitabın kapağında farklı bir kız görüyorum. Yani kesinlikle standart dışında bir kitap olduğunu gayet rahatlıkla söyleyebiliriz diye düşünüyorum. Ki zaten konusu itibariyle de oldukça ilginç ve tuhaf bir kitap. Defalarca adını internet üzerinde duyup da ya nedir acaba bu kitap ? denilen kitapların arasında yer alıyordur muhakkak.
 Galiba bizi böyle düşündüren şey kitabın adı. Kitabın adına bakarak genel kitaplarda ki gibi bir yargıya varamıyoruz önünde bir kız ve sadece "Yatmadan önce 100 fırça darbesi" buradan öyle umuyorum ki herhalde her okur binlerce anlam yorumlayabilir fakat
kitabın konusu eminim binde bir olarak bile tutmayacaktır. Kitap Melissa P. isminde ki karakterin gerçek günlüğünden uyarlamalar ile hazırlanmış ve 14 yaşlarında başlayan aşk ve cinsellik hayatını konu oluyor.
 Kızın yapmadığı şey kalmıyor desek aslında galiba çokta konuyu abartmış olmayız, kitabı özetlemek aslında oldukça güç çünkü nereden öztlesek galiba kitabın sonunu ele vermiş olacağız. Fakat gerçekten okunabilir zaman değerlendirmek için iyi bir kitap diyebiliriz. Olayında Sicilya da geçiyor olması beni daha da bir etkilemişti. Ayrıca kitap okumaktan sıkılıyorum diyenler için bir alternatif kitap almış olduğu büyük bir beğeniden sonra da beyaz perdeye uyarlanmıştır.